dilluns, 6 de juny del 2011

Preparant una sortida!!!

Quan és necessari descansar, has de poder fer-ho, encara que siguin poquets dies. Arriba un moment, que entre feina, família, casa i estudis, o petes o.......PETES! Per això, i agraint el detall dels meus amics, properament farem una sortideta de finde l'Albert i Jo.
Per primera vegada en la meva vida (o sigui 35 tacarrus) aniré a Olot (siiiiiiiii, vinga va, aixequeu-vos del terra que no n'hi ha per tant, no??). Ostras, és fort quan t'adones que la major part dels paratges que tenim a la nostra terra, no ens criden. De fet, i parlo de mi, sóc una vaga de la vida a la que li agradaria fer mini excursions, sortides d'un dia a la muntanya, visitar petits pobles,...en resum fer turisme del d'aquí.
Doncs bé, aquesta vegada ha tocat Olot. Ja he enviat el meu tradicional mail a l'oficina de Turisme de rigor per a que m'enviïn informació i el mapa del lloc (un cop ho vaig aconseguir de l'Ajuntament de Cadaqués, per què no provar-ho??).
Ara comença el millor de qualsevol viatge, sortida, etc: L'ORGANITZACIÓ!!! Internet, la gran font d'informació, ja m'ha proporcionat dades, ara queda muntar una ruteta interessant. Tenim fins el 8 de Juliol, així que, encara estem a temps!!

En properes entrades, donaré més detalls!!!

1 comentari:

  1. Doncs a funcionat de nou. L'Oficina de Turisme d'Olot m'ha enviat la informació que els vaig sol·licitar; un planell del poble i varis fulletons amb informació de rutes i indrets que no et pots perdre. No ens donarà temps de fer-ho tot, però sempre s'hi pot tornar!!

    ResponElimina