dissabte, 28 de gener del 2012

Sorteig Scrap!!

Jejeje, "Sorteig Scrap"?¿?¿ Què déu voler dir això? Bé, doncs que ara, entre que he deixat d'estudiar una miqueta (només aquest semestre, eh??) i que he de fer les "cosetes" com jo li dic, del meu casament.... he decidit començar a fer manualitats per un "tubu". Ara mateix estic en els inicis, pensant en les tècniques que hi ha (milers...). I buscant buscant he anat a parar en la tècnica de l'scrapbooking. És el "corta y pega" de tota la vida, però millorat moltíssim!. M'encanta!! He començant amb la compra d'un llibre de conceptes i tècniques bàsic. Després seguiré amb el disseny de les invitacions. I mans a la obra. Aniré penjant els meus avenços i les meves "creacions". Espero que als pokets que de moment em veieu us agradi!! Per cert, degut a la novetat de scrapbooking, m'he fet seguidora del blog Simplemet Moments i ara participo en el sorteig que aquesta noia fa d'un kit de material!! És aquest!! mola, eh??? Seguirem informant!! 

2 comentaris:

  1. Avui és el gran dia!!! No crec tenir tanta sort, però.... mai se sap, potser tenint l'esperança toquui!!!. Seguirem informant.

    ResponElimina
  2. Res, mala sort! Al final no m'ha tocat. No m'extranya, erem 136 paricipants, jejeje. Ara a seguir recopilant cosetes per a començar amb això de l'scrap!

    ResponElimina