dijous, 9 de febrer del 2012

Preparació d'un casament!!

Doncs si!! Sembla que hi haurà "boda". Sempre he cregut que hi ha una mitja taronja per a tothom (no és just que uns si i altres no, oi??). El problema que veig és la impaciència de cadascú en trobar aquella persona que et complementa. Per això es cometen errors de percepció, i aquella persona a la que creiem el nostre amor vertader, no ho és. No importa quanta gent passi, el més important és aconseguir trobar i passar ni que siguin uns segons amb l'AMOR DE LA TEVA VIDA!. Jo l'he trobat :-) i un dia, al sofà de casa nostra, després de sopar, en pijama un dimecres (el 2 de novembre concretament), hem va demanar que ens caséssim. Quina alegria!!! En tenia tantes ganes que no vaig poder contestar de la plorera que em va agafar. Passats aquells moments, torna la serenitat.
I que toca ara?? Preparar-ho tot!!! M'encanta, estic gaudint de tots els moments que puc, organitzant un casament que vull, o més aviat volem, sigui especial. Per què?? per que és el NOSTRE!!
En quina tessitura em trobo ara mateix?? Doncs que dels 4 seguidors que tinc en aquest bloc (no us ho he dit abans, però moltes gràcies), un és el meu futur marit, un altre és el meu cunyat i futur padrí del casament i un altre és un dels millors amics que tenim (i per suposat, un dels convidats). Per últim hi ha un compi de la feina, a qui ja puc anar informant poket a poket. I el problema és que, per mooooooltes ganes que tinguès de penjar, les fotos del meu vestit, la foto dels anells (siiii, ja estan encarregats), les proves de les invitacions, ..... i més cosetes, no puc fer-ho. 
Així que, a mesura que vagin avançant els esdeveniments, aniré penjant fotos de coses. Bé, estic pensant que l'únic que podré penjar són les invitacions.
Sigui com sigui, estem treballant per a fer del proper 30 de Juny de 2012, una celebració inoblidable per a tothom qui allà estigui!!
:-)


2 comentaris:

  1. Només dir-te que a la nostre boda, vam fer tots els detalls i convidacions nosaltres mateixos.

    Es una forma d'agraïr a tothom el seu suport.

    En el nostre cas vam regala un "xupitos" pintats a mà. Cadascun dels convidats tenien el seu personalitzat, amb un dibuix que creiem que l'identificava.

    El resultat, molt de temps invertit, molts nervis i una satisfacció impressionant.

    ANIMS!!!!! Però no us entretingue molt en pendre decicions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siiiii, de fet és el que estem fent. Ahir ja escolliem el tipus de lletra, jeje!!
      I els detalls..... No puc explicar massa, però els de les noies els fem la nena i jo. Els del sector masculí.....ho ha escollit l'Albert (li feia ilu una coseta que no puc dir.....).
      Aaaaa i saps lo dels xupitos que vas dir??Va ser el detall d'uns amics!! Jo era la Blancaneus i l'Albert el nan enamorat, jajajaja. Molt originals, jejeje.
      Merci pel comentari! :-)

      Elimina