dimecres, 21 de març del 2012

Dia del pare

Hola!! Ara feia dies que no escrivia. I és que vaig un pelet un pelet atabaldeta, i quan no...... doncs estic descansant, jejeje. De fet, si que vaig fent cosetes, però, com ja vag dir, no les puc penjar.
El que si que puc penjar ja avui són els regalets del dia del pare. Us penjo a continuació els tres regaliyus que hem fet; dos la nena (un pel pare i l'altre per l'Albert) i un jo.
Espero que us agradin!!




He de dir que, com a mínim aquí a casa, ja no queden massa xuixes, jejeje.

Doncs aquests dos "gotets de xuixes" el vaig veure aquí: http://www.lasmanualidades.com/5853/como-hacer-un-regalo-para-el-dia-del-padre. Li vaig ensenyar a l'Ari i aquesta és la seva versió. Mola, eh?





Jo crec que han quedat mot xulos.



I això és el que he fet jo per al meu pare. Aaaa, bé, del que no he fet foto és del regal; uns tirants negres. Errooooor, ja en tenia uns iguals, puaaaaaaa pua pua puaaaaaaa.....
Però bé, és cert i com ha dit l'Ari: "quan aquests que porta es posin bruts, ja en té uns de recanvi".

Doncs bé, l'excusa perfecta per anar fent coses. 
 




Aiiiish, aquesta textura tan xula l'he fet amb una nova adquisició del passat dijous. Més baratet que una màquina d'aquestes.





 I bé, que dir, papellones, flors i ulls, jejeje.














Aaaaaaa, i notícia d'interès!!! Aquest dissabte un altre taller. Ara us passo les dades. QUINS NERVIUS!

2 comentaris: