dimecres, 10 d’octubre del 2012

Les cosetes del casament!


Ostres, ara si que feia temps que no escrivia!!!

Doncs la veritat és que entre unes coses i altres no he pogut fer gaire cosa (un mini molt xulo, del que encara no tinc fotos, així que ja penjaré).

Avui el que m’agradaria ensenyar-vos són les cosetes que vaig fer per a la casament. Les invitacions ja les heu vist, ara queda la resta. Espero que us agradi.

Començaré pels detallets de les noies. Vaig fer sabó amb essència de lavanda i un fermall de feltre en forma de flors. Algunes fotos del procés i per suposat del resultat.











Ara els detallets de les nois. En aquest cas he de dir que només vaig fer les etiquetes, ja que ho vam comprar!

 

Pels propers que es casaven, la Núria i en David, vaig preparar el "nuvis"....jejeje


I els "petits"?? Que no ens vam oblidar pas d'ells. L'Ari em va ajudar a fer els seus detalls.







El ram per la Laura.






I per últim, el més important de tooooooots el regals, el ram de l'Ari!!!











Espero que us hagi agradat, tant com a mi fer-ho!!!



3 comentaris:

  1. Molt maco tot, quina feinada.......
    un petonet
    estherbcn.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Esther. Si que vam tenir feineta, però em va encantar fer-ho i regalar-ho!!!Petons!!

      Elimina
    2. mira mama lo unic que no havia posat cap comentari però ara ja l' he posat

      Elimina