diumenge, 23 de febrer del 2014

Cupcakes Varis

I avui......dues publicacions!!!
Aquesta va de menjarets, concretament de Cupcakes. Aquesta nova moda també ha arribat a casa nostra i gràcies a la Alma Obregón i els seu blog "Objetivo: Cupcake Perfecto" aquí estem criant panxeta amb les probes, jejeje.

Els primers que veureu són uns cupcakes de Mikados.....Boníssims és poc!!! Són de xocolata amb trossets de mikados i la butter cream també és de xocolata negra.



Aquests són també de xocolata amb mikados, però la butter cream és de vainilla amb colorant verd (el va escollir l'Ari perquè eren les postres del meu aniversari i el color verd és el meu preferit)


I aquests són els últims que he fet. Són cupcakes de Cookies. Se que no sóc massa objectiva, però aquestes també han quedat força bones, i per a aquells a qui la xocolata els agrada però massa els atipa, són perfectes. Són de vainilla amb farcit de xocolata (suau) i la butter cream també de vainilla. Realment bones.


I fins aquí la secció cupcakes. Espero anar incrementat les receptes. Aniré fent les del web de l'Alma Obregón, així segur que encerto!!

4 comentaris:

  1. Quina bona pinta! em donen ganes de fer-me uns... mmmm Em podríes passar la recepta??, please! ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Elisabeth!! Moltes gràcies pel comentari, m'encanta que em duguin cosetes, jejeje. Doncs mira, jo entro a la web de la Alma Obregón (he posat l'enllaç). A demés, si vols en concret les receptes que he fet, al nom de cada cupcake també hi ha un enllaç que et du a la recepta origina d'ella.
      Jo hi entraria.....perquè acaba de publicar uns cupcakes de ferrero.......uuuuufffff no se si aguantaré, jejeje.
      Ja em dius si pots entra-hi i sobretot si els fas. Són realment boníssims. I qualsevol cosa, aquí estem ;-P

      Elimina
  2. Unos cupcakes muy ricos ademas de bonitos. Gracias por pasarte por mi blog. un besito.

    ResponElimina
  3. these cupcakes look amazing :)
    lets follow each other! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    ResponElimina