dimarts, 5 de juny del 2012

El meu primer premi!!!!

Ei ei ei, que m'acaben de concedir un premi "virtual". 
Doncs si, la meva "compi" de blocs de manualitats Montse Cortell de Pessics d'aquí i d'allí, m'ha concedit el premi "LIEBSTER BLOG" (el meu bloc preferit, o algo així).


I en què consisteix? (us estareu preguntant). Doncs bé, és un premi que es dóna a blocs que tenen menys de 200 membres (jajaja, a mi me'n falten una passada, jajajaja). Què suposa? El fet de que et donin aquest premi és per poder aconseguir augmentar el teu número de seguidors, que és el que ens agradaria a la majoria de persones que exposem les nostres creacions o cosetes en general.
Ara, jo, l'he de "concedir" a 5 persones més, i aquestes a altres 5, i així successivament. Mola, eh?? 
Doncs bé, després de donar alguna volteta pels blocs que segueixo, us poso la llista dels blocs "premiats". 


- Gloria de "Trossets d'Scrapbooking"
- Jana de "Simplement Moments"
- Ruth de "Mi pequeño rincón"
- Marianela de "By Marianela"
- Mireia de "Retalls Retalls"


Gràcies a totes!!
Muakis!


1 comentari:

  1. Muchas gracias por tu mensaje y por el premio :)
    Espero seguir visitandote :)

    ResponElimina