dimecres, 6 de juny del 2012

Un nou mini!!

De nou un mini!! Bé, en el meu segon taller de KDS, la Mireia ens va proposar un Smashbook, una mica desestructurat, que per fi avui he acabat. M'ha costat un pel, suposo que pel fet de se així, enredat tot ell i amb tantes formes diferents. Com ens diu la Mireia, en l'scrapbooking vas passant per etapes, i jo crec que a la d'aquests tipus d'àlbum, encara no, jeje. De totes maneres i com sempre, m'ha encantat buscar les fotos que més m'han agradat, els embelliments que millor li quedaven i els segells més xulus. Veieu ara les fotos de l'àlbum i ja em direu que us sembla!! Espero que us agraidi. En breu intentaré no sobrecarregar les entrades ambtanta foto, jejeje (es que m'agrada ensenyar-ho tot).
























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada